Bankzitter van Standard mag de club onder geen beding verlaten deze winter


Bankzitter van Standard mag de club onder geen beding verlaten deze winter
donderdag 12 januari 2017 om 15:20
Het is voorlopig nog windstil bij Standard betreffende inkomende transfers. De club lijkt zich vooral te focussen op het uitdunnen van de veel te brede spelerskern. Een aantal bankzitters mogen of moeten de club verlaten.

Éen speler die weinig aan bod kwam bij de Luikenaars hoeft echter niet te rekenen op een winterse transfer. Renaud Emond verzamelde in competitie nog maar 111 speelminuten, maar mag de Rouches niet verlaten verklaart zelf aan L’avenir. “Er zijn uiteraard aanbiedingen om elders te gaan spelen, maar Standard wil me behouden”, zegt Emond.

Emond zit met zijn hoofd nochtans volledig bij Standard. “Het bestuur en de trainer hebben me gezegd dat ze op me rekenen voor de rest van het seizoen. Ik zie me dus niet meteen voor een andere ploeg spelen. Ik blijf hard werken. In mijn hoofd ben ik nog altijd een Standardman”, besluit Emond.

Plaats een reactie