“Deze club heeft alles en toch staan we niet in de top drie”


14 Januari 2017 23:38
© PhotoNews

Sinds Luciano d’Onofrio het voor bekeken hield op Sclessin, is het wisselvalligheid troef bij Standard en dat is dit seizoen niet anders. De Luikenaars slagen er maar niet in om op constante basis te presteren. En daardoor dreigen ze nu opnieuw naast Play-Off I te grijpen.

Iets wat volgens aanvoerder Alexander Scholz absoluut niet mag gebeuren. “Deze club heeft alles. De fans, de organisatie, de accommodatie én goede spelers. En toch staan we niet in de top drie. We zijn te onregelmatig. Dat is een slechte gewoonte. Hopelijk kunnen we daar in 2017 mee afrekenen”, klonk het in Het Laatste Nieuws.

Dat het regelmatig stormt binnen de club stoort de Deense verdediger echter niet, integendeel. “Daarom ben ik net gekomen. Ik wou die druk meemaken en ermee leren omgaan. Als Scandinaviër in zo’n passionele club terechtkomen, ik wou dat ervaren. Ik ben net dankbaar dat ik bij Standard mag spelen.

Geef een reactie

