“Vertrekken bij Standard? Dat is nu onmogelijk”


14 Januari 2017 10:49
© PhotoNews

Standard heeft met spelers zoals Jean-François Gillet, Reginal Goreux en Jonathan Legear enkele ‘ouderdomsdekens’ in de kern. Eén van hen denkt zeker niet aan een vertrek.

Goreux is niet de meest geliefde speler in Luik. Toch denkt de rechterflankspeler niet aan een vertrek. “Dat is momenteel onmogelijk. Ik weet wat de situatie is”, zegt hij in L’Avenir.

“De toekomst? Daar denk ik niet aan. Ik ben 29 jaar en ik heb nog vijf à zes jaar te gaan. Mijn doel? Ik hoop bij Standard nog eens de titel te pakken”, zegt hij. Goreux is door het vertrek van Collins Fai naar de Afrika Cup de komende weken alvast zeker van een basisplaats.

Eén reactie op ““Vertrekken bij Standard? Dat is nu onmogelijk”

Geef een reactie

