Standard-sterkhouder terug na lange inactiviteit: “Een beetje een nieuwe start”


Standard-sterkhouder terug na lange inactiviteit: Een beetje een nieuwe start

zondag 15 januari 2017 om 09:28
Voor Milos Kosanovic was de eerste seizoenshelft er een om zeer snel te vergeten. De verdediger van Standard Luik lag door een zware blessure maandenlang in de lappenmand. Vlak voor de winterstop kon hij opnieuw in actie komen. Nu kijkt hij dan ook uit naar de rest van de competitie.

“Het is een beetje een nieuwe start voor mij”, zegt Kosanovic daarover in La Dernière Heure. “Ik ben tevreden over mijn terugkeer en over het feit dat ik mijn werk met de groep kan vervolgen. Voor mij is dit het échte begin van het seizoen”, aldus de linkspoot, die vorige winter overkwam van KV Mechelen.

“Ik was gedwongen om voor zeer lange tijd individueel te werken. De kans krijgen om opnieuw samen af te zien met je ploeggenoten geeft veel positieve gevoelens”, besluit hij. Voorlopig verzamelde Kosanovic dit seizoen 94 minuten in de Jupiler Pro League.

Geef een reactie

