Rouche stuurt mail naar Frank Raes


Onderstaande mail zond ik vanmorgen aan Frank Raes,
Het zal niet veel helpen maar het moest me van het hart.

Geachte Heer Raes.

Iedere maandag ben ik trouwe kijker van uw extra time en van La Tribune.
Misschien ga je na deze mail denken : “man ga op een ander zagen” ,maar ik vond jullie verslaggeving gisteren niet correct en uitgesproken anti Standard .
Zoals meestal trouwens, want het panel is ook veelal samengesteld uit mensen die Standard rauw lusten.
Gisteren ging het bvb over die rode kaart van MLADENOVIC

Was die rode kaart uit scheidsrechterlijk oogpunt te rechtvaardigen. Ja
Tot die conclusie kwam men ook in La Tribune.

Maar op de Waalse zender ging men niet voorbij aan een fase van een halve minuut eerder waar MLADENOVIC een elleboog krijgt van zijn opponent en de scheidsrechter en de alerte grensrechter (grapje) dit laten voorbij gaan.. Verblind door de Paarse zon??????
Deze fase was zeker medebepalend voor de reactie van de Standardspeler even later.
Waarom zonden jullie dat niet uit?
Bang om het bondsparket , dat er telkens als de kippen bij is om spelers van Standard te schorsen op basis van beelden, in zijn onderbroek te zetten?

Wat Standard betreft kunnen jullie blijkbaar moeilijk mensen vinden die met dezelfde maten en gewichten werken, als voor andere ploegen.
De negatieve druk van de Vlaamse media op het gegeven Standard kost die ploeg jaarlijks minimum 10 punten waarmee ik niet wil gezegd hebben dat ze dit jaar een prijs of PO1 verdienen, integendeel.
Wees aub eerlijk in uw analyses en als jullie niemand vinden om dat te doen, wat Standard betreft wil ik als Vlaming wel een handje komen helpen.

Begin ook eens met de rol van die review commissie in vraag te stellen.
Willekeur is daar troef en ik kan me niet van het idee ontdoen dat sommige ploegen extra in het oog gehouden worden om er in het vooruitzicht van een match tegen, X of Y toch maar eentje te kunnen schorsen

Vriendelijke groeten.

Jos Digneffe.

2 reacties op “Rouche stuurt mail naar Frank Raes

  1. Dat heb je zeer goed gedaan vind dit een zeer goed idee! !!
    Ik heb zelf ook brief gestuurd
    Verleden week naar de voorzitter van Standard! !!

  2. terechte mail, trouwens waarom praten die gasten iedere week over arbitrale fouten en niet over de mooiere fases en doelpunten? daar bereikt men echt niks mee, in tegendeel, druk op scheids nodeloos hoger

    triestig programma met vaak zeer zwakke consultants die wekelijks van mening veranderen

Geef een reactie

