Standard kan rekenen op hulp van Gerets en Van Moer: “Als Venanzi me nodig heeft”


Standard kan rekenen op hulp van Gerets en Van Moer: Als Venanzi me nodig heeft

zaterdag 18 februari 2017 om 07:54
Bij Standard is het momenteel nog zoeken naar de stabiliteit. Er was een groot spelersverloop en intussen is ook Daniël Van Buyten vertrokken. Wilfried Van Moer en Eric Gerets zien het met lede ogen aan.

Bij Standard hoopten ze al langer dat Gerets ooit coach zou worden. Daar had hij geen zin meer in. Hij sluit echter niet uit dat hij de club raad wil geven. “Ik ben in het verleden ook gevraagd om nauwer betrokken te zijn bij de club. Ik heb dat bewust afgeketst. Ik houd van Standard, ik heb met niemand een probleem, met Venanzi heb ik zelfs een heel goed contact. En dat wil ik zo houden”, zegt hij.

“Bruno Venanzi zal nu nog wel eens praten met Eric”, knipoogt Van Moer in Het Nieuwsblad. “Dat horen we dan wel. Het zou leuk zijn meer duidelijkheid te hebben. Als Bruno me nodig heeft, dan zal hij wel naar me toekomen. Is dat niet zo, dan blijf ik even graag naar Standard gaan.”

Van Moer zou de club zeker wel een handje willen helpen. “Toen Luciano D’Onofrio de plak zwaaide op Standard, ging die soms ook met mij eens op restaurant. Dan vroeg hij onder het eten naar mijn mening over bepaalde spelers in de Belgische competitie. Vond hij het onnozel of niet, hij deed ermee wat hij wilde. Daarvoor hoef je nog geen titel van adviseur te hebben. Niet dat ik problemen heb met dat loon, maar voor de helft van de prijs zou ik wel iets zeggen. Gij ook hé, Eric”, lacht Van Moer

 

voetbalprimeur

Eén reactie op “Standard kan rekenen op hulp van Gerets en Van Moer: “Als Venanzi me nodig heeft”

Geef een reactie

