Legear stelt zichzelf niet in vraag: “Ik breng altijd iets teweeg als ik speel”


Legear stelt zichzelf niet in vraag: “Ik breng altijd iets teweeg als ik speel”

01 Maart 2017 21:15
© PhotoNews

Jonathan Legear leek wel van de aardbol verdwenen. Hij kreeg bij Standard amper nog speeltijd, maar daar kwam de voorbije weken toch wat verandering in. Vooral door zijn invalbeurt tegen KV Mechelen van afgelopen weekend lijkt Jankovic terug rekening met hem te moeten houden.

“Legear gaf ons een boost” kon ook trainer Jankovic niet ontkennen na zijn invalbeurt afgelopen weekend. Een invalbeurt die hem mogelijk opnieuw speelkansen zal opleveren bij de Rouches. Want de voormalige Anderlecht-sterkhouder ligt duidelijk niet in de bovenste schuif van Jankovic. Legear kreeg van de Serviër voor nieuwjaar amper tien minuten speeltijd. Dat was in de Europa League tegen Ajax, zo constateerde Het Nieuwsblad.

Jonathan Legear denkt dat zichzelf niets valt te verwijten en analyseert de kansen die hij kreeg: “Als we mijn situatie objectief analyseren, moeten we concluderen dat ik altijd iets teweeg breng als ik inval. Ik zal me altijd 100 procent geven. En geen enkele coach zal kunnen zeggen dat ik de kantjes ervan af loop op training.”

Geef een reactie

