Bestuur van Standard was gewaarschuwd: “Als een boemerang keerde alles terug tegen hen”


Bestuur van Standard was gewaarschuwd:

06 Maart 2017 06:26
© PhotoNews

Standard eindigt negende in de reguliere competitie. Een blamage voor een club met die status. Voormalig trainer Yannick Ferrera is niet verbaasd dat zijn ex-ploeg geen PO I haalde.

“Als je puur naar het talent kijkt, moeten ze altijd in die top zes eindigen. Met een correcte mentaliteit was dat ook nooit een probleem geweest. Mijn assistent Yann Daniélou voorspelde me in september al dat wij Standard in februari zouden veroordelen tot play-off 2”, zegt de ex-trainer van de Rouches in Het Laatste Nieuws.

“Dat is uitgekomen. Als een boemerang keerde alles terug tegen hen. Ik ben daar niet blij om, maar ik heb de directie voldoende gewaarschuwd. Alles waar ik hen voor verwittigd heb, is uitgekomen.”

Geef een reactie

