Standard-coach waarschuwt: “Niet de beste manier om met mij te werken”


Standard-coach waarschuwt: Niet de beste manier om met mij te werken

vrijdag 28 april 2017 om 10:30
Standard kon ook deze week het tij niet keren, het verloor met 0-2 van Waasland-Beveren. Interim-trainer José Jeunechamps blijft na twee matchen op nul staan. Het bestuur en de staf zouden graag hebben dat hij meer jongeren opstelt, maar hij wil graag tonen wie de baas is.

In La Meuse geeft hij aan dat hij naar Luik is gekomen om wedstrijden te winnen. “Ik ga geen halve ploeg wisselen om jongeren te kunnen inzetten, toch niet in deze match. We zullen later zien wat de strategie wordt van deze club. De staf mag daarin meedenken maar ik heb geen verplichtingen”, benadrukt de ex-coach van Seraing.

Jeunechamps stelt de ploeg op, dat hoeft niemand anders voor hem te doen. ‘De mensen die me kennen weten dat keuzes opdringen niet de beste manier is om met mij te werken… maar ik wil graag meewerken aan de strategieën van deze club.”

Standard speelt dan wel slecht, maar Jeunechamps ziet ook goeie dingen. “Ik zou willen dat ik kwader kon zijn. Maar als ik zie hoe kwaad sommige spelers waren na Waasland-Beveren, betekent dat toch dat sommigen de boodschap begrepen hebben. Ik heb geen kleedkamer die er met de pet naar gooit: ze zijn teleurgesteld, ze missen vertrouwen. We zitten in een negatieve spiraal, het is dan niet genoeg om op een knopje te duwen.”

voetbalprimeur

Eén reactie op “Standard-coach waarschuwt: “Niet de beste manier om met mij te werken”

  1. ze zitten in een negatieve spiraal? Dat ze godverdomme eens terug leren wat vechten is!!!!!!!! Wat denk je dat de supporters zijn van dat hoopje onnozele klootzakken volgevreten vedetten wat er wel degelijk met hun pet naar gooit! Als trainer bij de U17 kregen mijn mannen een pak slaag als ze zo lui waren als deze ploeg! godverdomme 5 man wat staan te gapen bij de 2 goals die vallen. Mijnheer Jeunechamps, hou uw praatjes maar voor wat ze zijn, en begin eens terug met die ploeg leren wat de basis principes zijn van verdedigen aub. Je bent ook al een gans jaar T2 en blijkbaar heb je ze toen ook niets bijgebracht. Wat je hier ziet bij deze ploeg is geen blijk van vertrouwen maar blijk van 9-5 mentaliteit. dat ze dan bij de post gaan werken. Bij Standard spelen is geen job, dat is miljaar een passie, en DAT beste mijnheer Jeunechamps is wat mist in uw ploeg. en PS: het feit dat u Goreux nog steeds opstelt, of tenminste als Back zegt vor mij alles over uw vista in het spel. het bestuur heeft gelijk, het kalf is verdronken test uw jeugdspelers en kijke wat voor vlees je in de kuip hebt want er zijn ploegen die wel nog moeten spelen voor de knikkers dus het niveau zal wel hoog genoeg liggen. …. #wezijndeonzinbeu #rougeunjourrougepourtoujours

Geef een reactie

