Bailly wil naar deze Belgische topclub: “Heel graag”


Maandag 08 mei 2017

Bailly wil naar deze Belgische topclub:

Logan Bailly wil terugkeren naar de Belgische competitie. De doelman weet ook al naar welke club.

Bailly is momenteel derde doelman bij Celtic. Daar zal hij na dit seizoen vertrekken. Een terugkeer naar België geniet zijn voorkeur.

“Er is op dit moment niets concreets”, zegt Bailly aan de RTBF. “Ik ben hier nog drie weken en ben honderd procent gefocust. Ik vertrouw op mijn zaakwaarnemers. Ik heb altijd gezegd dat ik zou terugkeren, want nu ben ik weg van iedereen.”

“Als Standard zou bellen? Natuurlijk ga ik dan. Ik heb altijd gezegd dat ik op een dag bij Standard zou spelen.”

voetbal24

Geef een reactie

