Vandenbempt over clasico: “Ik verwacht dat van Standard”


Vandenbempt over clasico:

10 April 2015 15:37
© PhotoNews

De vorige partij op Sclessin tussen Standard en RSC Anderlecht veroorzaakte heel veel ophef, want een aantal fans van de thuisploeg kwamen met een wansmakelijke tifo met daarop een afbeelding van Steven Defour. Zondag treffen beide ploegen mekaar opnieuw in Luik.

“Ik verwacht dat de wedstrijd nu eens in normale omstandigheden zal verlopen”, oordeelt Peter Vandenbempt bij Sporza. “Daaronder versta ik dat Silvio Proto tijdens de opwarming niet voortdurend bestookt zal worden met allerlei projectielen en dat er tijdens de wedstrijd niet om de haverklap voetzoekers op het veld gegooid zullen worden.”

“Of er zondag een normaal scenario zal volgen? Ik verwacht dat van Standard. Dat moet wel, na wat er de afgelopen jaren is gebeurd. Ik heb begrepen dat Standard er alles aan gedaan heeft om incidenten zoals in het verleden te vermijden. Als het er weer uit de hand loopt, dan moet men zich in Luik toch eens grondiger gaan bezinnen.”

http://www.voetbalnieuws.be/

3 reacties op “Vandenbempt over clasico: “Ik verwacht dat van Standard”

  1. Dat ze zich in Brugge maar bezinnen, had Boucaut correct gefloten dan had Standard gewonnen in Brugge en was de druk nu maar de helft zo groot.

    Like

    • Groot gelijk Jos Wij hadden altijd 3 punten moeten pakken in Brugge Simons en De Sutter 2 gele allebeide en
      Mechele direct rood maar dat is die ul van Vandenbempt al lang vergeten.

      Like

Plaats een reactie